Hogyan vásároljon az internetes üzletben, a Pabexnél? Nagyon egyszerű.
Vegyük sorra minden lehetséges lépést a vásárlás során. Itt minden szükséges információt megtudhat arról, hogy a vásárlás minden egyes lépésében hogyan kell eljárni. Nagy hangsúlyt fektetünk a vevők maximális kényelmére! Győződjön meg róla maga.
Regisztráció
Nem szükséges regisztrálnia a boltunkban, és regisztráció nélkül is vásárolhat. Azonban mégis ajánljuk ezt a lehetőséget a vásárlási adatok kitöltésének megkönnyítése érdekében. Továbbá a regisztrált felhasználók különleges előnyöket, mint például kedvezményeket élvezhetnek.
Termék vásárlása
Érkezéskor a pabex.hu oldalra keressen rá a vásárolni kívánt termékre, és kattintson a kosárba helyezés gombra. A kosárba helyezés előtt azonban ne felejtse el kiválasztani a kívánt mennyiséget. A termék vásárlásakor figyelmesen olvassa el a leírást és a specifikációt.
A termék oldalán további lehetőségeket talál a vásárlás megkönnyítésére:
- Termékfigyelő – állítsa be az árat, amennyiért hajlandó vásárolni, ha a termék az Ön által megadott összegre csökken, Önt értesítjük elsőként
- Kérdezzen – ha kérdése van a termékről, kattintson a „kérdezzen” gombra, és küldjön üzenetet
- Kapcsolódó termékek – vásároljon a termékéhez illő kiegészítőket
- Hasonló termékek – találjon alternatívát a termékre
Kosár
-
Ha mindent beletett a kosárba, amire szüksége van, ellenőrizheti és szükség esetén bármit hozzáadhat. A kosárban beválthatja a kedvezménykódját (ha van ilyen), és ezután láthatja a rendelése végösszegét.
-
A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási módot és a fizetési módot. Szállítás tekintetében kínálunk házhoz szállítást vagy átvételi pontot, amelyet Ön választ ki. A szállítási módokról bővebben ITT olvashat. A rendelés kifizetését három módon teheti meg. A részletes fizetési lehetőségekről itt talál információt. Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a kártyás fizetések biztonságára, és a fizetési kapu PCI DSS tanúsítvánnyal rendelkezik.
-
A kosár utolsó lépésében meg kell adnia a szállítási adatokat, és a „RENDELÉS KÜLDÉSE FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL” gombra kattintva kész is.
Információs e-mailek:
A kommunikáció abszolút prioritás számunkra, ezért minden változásról e-mailben értesítjük.
- Rendelés elfogadása - információ a rendelés rendszerünkben történő rögzítéséről
- Rendelés megerősítése - kötelező megerősítés a rendelés elküldéséről
- Fizetési megerősítés - amennyiben online fizetett, várjon egy e-mailt a sikeres fizetésről
- Rendelés feldolgozása – A csomagon dolgozunk, és hamarosan elküldjük
- Elküldött rendelés – A rendelést átadtuk a szállítónak, nyomon követheti
- Elhelyezett rendelés - A csomagautomatáknál és a ParcelShopoknál tájékoztatjuk, hogy átveheti a csomagot
- Kézbesített rendelés - A kézbesítés után örülni fogunk, ha visszajelzést hagy az Heureka vagy a Google oldalán Szerződéstől való elállás Abban az esetben, ha a kézbesített áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni, 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Azonban örülnénk, ha megadná az okot, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat, és alternatívát kínálhassunk Önnek. A szerződéstől való elálláshoz szükséges űrlapot ITT találja.
Szerződéstől való elállás
Abban az esetben, ha a kézbesített áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni, 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Azonban örülnénk, ha megadná az okot, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat, és alternatívát kínálhassunk Önnek. A szerződéstől való elálláshoz szükséges űrlapot ITT találja.
Figyelem: a 14 napos elállási idő nem vonatkozik a vállalkozásokra!
Reklamáció:
Internetes üzletünk nagy gondot fordít a magas minőségű termékek értékesítésére. Ha mégis előfordulna gyártási hiba, a reklamációt egyszerűen és gyorsan kezeljük.