Hogyan vásároljon

Hogyan kell vásárolni a Pabex online áruházból? Nagyon egyszerű.

Együtt át fogjuk nézni minden lehetséges lépést a vásárlás során. Itt minden szükséges információt megtudhat arról, hogyan kell eljárni a vásárlás minden egyes lépésében. A vevői komfort a legfontosabb számunkra! Győződjön meg róla maga.

Regisztráció

Regisztrálnia nem szükséges a boltunkban, és vásárolhat regisztráció nélkül is. De mégis ajánljuk ezt a lehetőséget, hogy egyszerűsítse a kitöltendő adatokat. A regisztrált felhasználók különleges előnyöket élvezhetnek, mint például kedvezmények és hasonlók.

Ha nagykereskedelmi vevőként szeretne regisztrálni, minden információt ITT talál.

Termék vásárlása

Amikor a pabex.sk oldalra érkezik, keressen rá a vásárolni kívánt termékre, majd kattintson a kosárba helyezés gombra. A kosárba helyezés előtt azonban ne felejtse el kiválasztani a kívánt mennyiséget. A termék vásárlásakor figyelmesen olvassa el a leírást és a specifikációt.

  • A terméklapon több lehetőséget is talál a vásárlás megkönnyítésére:
  • Termék figyelése - válassza ki azt az árat, amelyen hajlandó megvásárolni, ha a termék eléri a kiválasztott összeget, elsőként lesz értesítve
  • Kérdezzen - ha kérdése van a termékről, kattintson a "kérdezzen" gombra és küldjön üzenetet
  • Kapcsolódó termékek - vásároljon olyan terméket, amely alkalmas kiegészítőnek a termékéhez
  • Hasonló termékek - találjon alternatívát a termékre

Kosár

1. Ellenőrzés és kiegészítés

Amikor mindent a kosárba tett, amit szüksége volt, ellenőrizheti a tartalmát, és szükség esetén kiegészítheti. A kosárban is érvényesíthet kedvezménykódot (ha van ilyen), és láthatja a megrendelés végösszegét.

2. Szállítás és fizetés

A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot. Lehetőséget kínálunk a házhoz szállításra vagy az átvételi pontra történő szállításra. A szállítási módokról itt talál további információkat. A megrendelést háromféle módon fizetheti ki. A fizetési lehetőségek részleteit itt találja. Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a bankkártyás fizetések biztonságára, a fizetési brána pedig PCI DSS tanúsítvánnyal rendelkezik.

3. Szállítási adatok és a rendelés befejezése

A kosár utolsó lépésében kitölti a szállítási adatokat, és a "RENDELÉS KÜLDÉSE FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL" gombra kattintva befejezi a rendelést.

Tájékoztató e-mailek

A rendelés állapotának minden változásáról e-mailben értesítjük Önt:

  • Rendelés felvétele: Tájékoztatás a rendelés rendszerbe való rögzítéséről
  • Rendelés visszaigazolása: Kötelező érvényű visszaigazolás a rendelés elküldéséről
  • Fizetés megerősítése: Online fizetés esetén e-mail a sikeres fizetésről
  • Rendelés feldolgozása: Tájékoztatás arról, hogy a csomagon dolgoznak, és hamarosan elküldik
  • Feladott rendelés: Tájékoztatás a rendelés futárnak történő elküldéséről és a csomag nyomon követésének lehetőségéről
  • Tárolt rendelés: Tájékoztatás a Balíkoboxban vagy ParcelShopban történő átvétel lehetőségéről
  • Kézbesített rendelés: Kérés visszajelzésre a Heureka vagy a Google szolgáltatáson keresztül

Elállási jog

Abban az esetben, ha a kiszállított áru nem felel meg az Ön igényeinek, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Örülünk, ha megadja az okot, hogy javítani tudjunk szolgáltatásainkon, és alternatívát kínálhassunk Önnek. Az elállási nyilatkozatot itt találja.

Figyelem: A 14 napos elállási jog nem vonatkozik a cégekre!

Reklamáció

Webáruházunk nagy hangsúlyt fektet a kiváló minőségű termékek értékesítésére. Ha azonban gyártási hiba lép fel, a reklamáció gyors és egyszerű kezelésére törekszünk. A reklamációt legkésőbb 30 napon belül (általában rövidebb időn belül) teljesítjük.

A reklamáció benyújtásának módját és a reklamációs űrlapot itt találja.

 
 
 
 
 
Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz