Hogyan vásároljon

Hogyan vásároljon az internetes üzletben, a Pabexnél? Nagyon egyszerű.

Vegyük sorra minden lehetséges lépést a vásárlás során. Itt minden szükséges információt megtudhat arról, hogy a vásárlás minden egyes lépésében hogyan kell eljárni. Nagy hangsúlyt fektetünk a vevők maximális kényelmére! Győződjön meg róla maga.

Regisztráció

Nem szükséges regisztrálnia a boltunkban, és regisztráció nélkül is vásárolhat. Azonban mégis ajánljuk ezt a lehetőséget a vásárlási adatok kitöltésének megkönnyítése érdekében. Továbbá a regisztrált felhasználók különleges előnyöket, mint például kedvezményeket élvezhetnek.

Amennyiben nagykereskedelmi vásárlóként szeretne regisztrálni, minden szükséges információt ITT talál.

Termék vásárlása

Érkezéskor a pabex.hu oldalra keressen rá a vásárolni kívánt termékre, és kattintson a kosárba helyezés gombra. A kosárba helyezés előtt azonban ne felejtse el kiválasztani a kívánt mennyiséget. A termék vásárlásakor figyelmesen olvassa el a leírást és a specifikációt.

A termék oldalán további lehetőségeket talál a vásárlás megkönnyítésére:

  • Termékfigyelő – állítsa be az árat, amennyiért hajlandó vásárolni, ha a termék az Ön által megadott összegre csökken, Önt értesítjük elsőként
  • Kérdezzen – ha kérdése van a termékről, kattintson a „kérdezzen” gombra, és küldjön üzenetet
  • Kapcsolódó termékek – vásároljon a termékéhez illő kiegészítőket
  • Hasonló termékek – találjon alternatívát a termékre

Kosár

  1. Ha mindent beletett a kosárba, amire szüksége van, ellenőrizheti és szükség esetén bármit hozzáadhat. A kosárban beválthatja a kedvezménykódját (ha van ilyen), és ezután láthatja a rendelése végösszegét.

  2. A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási módot és a fizetési módot. Szállítás tekintetében kínálunk házhoz szállítást vagy átvételi pontot, amelyet Ön választ ki. A szállítási módokról bővebben ITT olvashat. A rendelés kifizetését három módon teheti meg. A részletes fizetési lehetőségekről itt talál információt. Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a kártyás fizetések biztonságára, és a fizetési kapu PCI DSS tanúsítvánnyal rendelkezik.

  3. A kosár utolsó lépésében meg kell adnia a szállítási adatokat, és a „RENDELÉS KÜLDÉSE FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL” gombra kattintva kész is.

Információs e-mailek:

A kommunikáció abszolút prioritás számunkra, ezért minden változásról e-mailben értesítjük.

  • Rendelés elfogadása - információ a rendelés rendszerünkben történő rögzítéséről
  • Rendelés megerősítése - kötelező megerősítés a rendelés elküldéséről
  • Fizetési megerősítés - amennyiben online fizetett, várjon egy e-mailt a sikeres fizetésről
  • Rendelés feldolgozása – A csomagon dolgozunk, és hamarosan elküldjük
  • Elküldött rendelés – A rendelést átadtuk a szállítónak, nyomon követheti
  • Elhelyezett rendelés - A csomagautomatáknál és a ParcelShopoknál tájékoztatjuk, hogy átveheti a csomagot
  • Kézbesített rendelés - A kézbesítés után örülni fogunk, ha visszajelzést hagy az Heureka vagy a Google oldalán Szerződéstől való elállás Abban az esetben, ha a kézbesített áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni, 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Azonban örülnénk, ha megadná az okot, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat, és alternatívát kínálhassunk Önnek. A szerződéstől való elálláshoz szükséges űrlapot ITT találja.

Szerződéstől való elállás

Abban az esetben, ha a kézbesített áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni, 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Azonban örülnénk, ha megadná az okot, hogy javíthassuk szolgáltatásainkat, és alternatívát kínálhassunk Önnek. A szerződéstől való elálláshoz szükséges űrlapot ITT találja.

Figyelem: a 14 napos elállási idő nem vonatkozik a vállalkozásokra!

Reklamáció:

Internetes üzletünk nagy gondot fordít a magas minőségű termékek értékesítésére. Ha mégis előfordulna gyártási hiba, a reklamációt egyszerűen és gyorsan kezeljük.

reklamációs űrlapot ITT talál:

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz