Hogyan kell vásárolni a Pabex online áruházból? Nagyon egyszerű.
Együtt át fogjuk nézni minden lehetséges lépést a vásárlás során. Itt minden szükséges információt megtudhat arról, hogyan kell eljárni a vásárlás minden egyes lépésében. A vevői komfort a legfontosabb számunkra! Győződjön meg róla maga.
Regisztráció
Regisztrálnia nem szükséges a boltunkban, és vásárolhat regisztráció nélkül is. De mégis ajánljuk ezt a lehetőséget, hogy egyszerűsítse a kitöltendő adatokat. A regisztrált felhasználók különleges előnyöket élvezhetnek, mint például kedvezmények és hasonlók.
Ha nagykereskedelmi vevőként szeretne regisztrálni, minden információt ITT talál.
Termék vásárlása
Amikor a pabex.sk oldalra érkezik, keressen rá a vásárolni kívánt termékre, majd kattintson a kosárba helyezés gombra. A kosárba helyezés előtt azonban ne felejtse el kiválasztani a kívánt mennyiséget. A termék vásárlásakor figyelmesen olvassa el a leírást és a specifikációt.
- A terméklapon több lehetőséget is talál a vásárlás megkönnyítésére:
- Termék figyelése - válassza ki azt az árat, amelyen hajlandó megvásárolni, ha a termék eléri a kiválasztott összeget, elsőként lesz értesítve
- Kérdezzen - ha kérdése van a termékről, kattintson a "kérdezzen" gombra és küldjön üzenetet
- Kapcsolódó termékek - vásároljon olyan terméket, amely alkalmas kiegészítőnek a termékéhez
- Hasonló termékek - találjon alternatívát a termékre
Kosár
1. Ellenőrzés és kiegészítés
Amikor mindent a kosárba tett, amit szüksége volt, ellenőrizheti a tartalmát, és szükség esetén kiegészítheti. A kosárban is érvényesíthet kedvezménykódot (ha van ilyen), és láthatja a megrendelés végösszegét.
2. Szállítás és fizetés
A következő lépésben kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot. Lehetőséget kínálunk a házhoz szállításra vagy az átvételi pontra történő szállításra. A szállítási módokról itt talál további információkat. A megrendelést háromféle módon fizetheti ki. A fizetési lehetőségek részleteit itt találja. Üzletünk nagy hangsúlyt fektet a bankkártyás fizetések biztonságára, a fizetési brána pedig PCI DSS tanúsítvánnyal rendelkezik.
3. Szállítási adatok és a rendelés befejezése
A kosár utolsó lépésében kitölti a szállítási adatokat, és a "RENDELÉS KÜLDÉSE FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL" gombra kattintva befejezi a rendelést.
Tájékoztató e-mailek
A rendelés állapotának minden változásáról e-mailben értesítjük Önt:
- Rendelés felvétele: Tájékoztatás a rendelés rendszerbe való rögzítéséről
- Rendelés visszaigazolása: Kötelező érvényű visszaigazolás a rendelés elküldéséről
- Fizetés megerősítése: Online fizetés esetén e-mail a sikeres fizetésről
- Rendelés feldolgozása: Tájékoztatás arról, hogy a csomagon dolgoznak, és hamarosan elküldik
- Feladott rendelés: Tájékoztatás a rendelés futárnak történő elküldéséről és a csomag nyomon követésének lehetőségéről
- Tárolt rendelés: Tájékoztatás a Balíkoboxban vagy ParcelShopban történő átvétel lehetőségéről
- Kézbesített rendelés: Kérés visszajelzésre a Heureka vagy a Google szolgáltatáson keresztül
Elállási jog
Abban az esetben, ha a kiszállított áru nem felel meg az Ön igényeinek, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Örülünk, ha megadja az okot, hogy javítani tudjunk szolgáltatásainkon, és alternatívát kínálhassunk Önnek. Az elállási nyilatkozatot itt találja.
Figyelem: A 14 napos elállási jog nem vonatkozik a cégekre!
Reklamáció
Webáruházunk nagy hangsúlyt fektet a kiváló minőségű termékek értékesítésére. Ha azonban gyártási hiba lép fel, a reklamáció gyors és egyszerű kezelésére törekszünk. A reklamációt legkésőbb 30 napon belül (általában rövidebb időn belül) teljesítjük.
A reklamáció benyújtásának módját és a reklamációs űrlapot itt találja.